fredag, september 30, 2005

Nattblogg

Hei adle dåkk så hørte meg sei i dag at eg kom t å senna Min slekt-oppgaven t Torild på it's learning klokkå ti på tolv i kvell.
D stemde.
D stemde nesten skummelt på minuttet.
Men bare nesten, eg sendte an to minutt før, ka dåkk trodde, at eg e et sånnt mennesk så isje greie å prioritera tiå si skikkelig å blir siddande t langt på natt ein fredag for å bli ferige?
Hellandussen...
Menmen, nå e d øve, å eg har sendt mine oldeforeldre, tippoldeforeldre + ein tipptipptippoldefar på ein reise di aldri hadde trodd va mulig, nemlig ein reise gjønå ein kabel, fra ein maskin t ein aen...
Ska sei, blir heilt dybe her eg sitte!
Kan ver d e forsi eg e trøtte? Å fordi eg har drokke fira koppar me te. Dar e koffein i te og nemlig!
Egentlig burde eg legga meg. Men mor vaskte sengtøyet mitt i dag, så d betyr at eg må legga d på igjen før eg får lov t å legga meg.
Ska eg fortella ein vits??? An e kanonløyen, d e bare eg å ei aen i verden så ler av an, men me ler t gjengjeld ås godt, høgt å lenge, at d isje jørr noge at me bare e to.

- Har du hørt om svensken så sko slenga seg på sofaen?

Fillen, d e jo ei gåta, jo.
Jaja, adle samen seie et høgt NEI, så får dåkke vida svaret.

- Han bomma...


Gooo natt!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anette sa...

ahahahaha:D æg trur iche æg æ dn andre personen du sikte t, mn æg ler nåkk liga møje av an så dåkk forde:D kanonbra:D:D:D:D:D

Cathrin sa...

hehe knall bra!! Då e me 4 såm ler av an! isje verst!