onsdag, januar 11, 2006

Å ver russ e noge slid...

D ska isje ver lett.
Å laga russakort, for eksempel, e mye vanskeligare enn eg trodde d kom t å bli.
Fysst ville isje kortgeneratoren godta bildet mitt. Greit d, då får eg bare finna et aent...
Så må eg bestemma meg for bakrunn. Beslutningsvegring...
Så må eg bestemma om eg vil ha symboler på. What???
Så komme eg endelig fram t teksten. Men trur du eg forstår noge??? Nope... Å dette ska ver ferigt t den 16. Føle eg trenge nogen moralske støtter så kan hjelpa meg i for eksempel studieverkstedet i mårå, elle nogen galne sjela så vil ha ein felles fotosession klokkå 2 lørdags kvell. Blir garantert bra...

5 kommentarer:

Sigrid sa...

Eg kan hjelpa deg litt i kveld viss du vil...?

Marit sa...

I kvell i går, elle i kvell i dag???

Sigrid sa...

I kvell i dag, vel!
Torsdag kvell...

Marit sa...

Torsdag va i går...;)

Anette sa...

smarten...du må jo oppdatera sjøl fysst, før du kan klaga på at æg iche har oppdatert på lenge, for dæ har iche du heller:P hehe :D klem