torsdag, juli 05, 2007

Skjærgårds...

8 kommentarer:

Ane sa...

*humre*

gjentar tilbudet mitt: varm seng, mat og meg ikke langt unna... :p

hva sier du til hybelblogg forresten? susanne er med:)

klemmmmm!

Susanne sa...

Ja, ka ska eg sei. Ser litt vått ut kanskje....:P

HMM sa...

Å Halleluja, AMEN for at jeg ikke reiste på skjærgårs i år! Det er vott her og, men jeg bor ikke i telt hvertfall.
Kos deg de siste dagen og.

Jeanett sa...

Hehe, eg må sei du klarte å få et meget bra bilde av koss det va å våkna tirsdagsmåren på Skjærgårds i år ja... Flere bilder? Vil gjerna ha :)

Morten sa...

Men skjærgådrs va VELDI bra sjøl om d regna!!! Kjempe kjekt:D syns nå eg. Gud virke sjøl om d regne vettu;)

Stine sa...

Hei min skjønne, tøffe og modige Marit:) Ah..! såg de tv, at de dårlikt ver, og regna masse.. ikkje bra. Håpe de blir bedre på impuls! Skal du dit eller? au revoir

HMM sa...

Nå ska jeg skrive ny post, så da er det på tide for deg og!

kjetil sa...

hehe, stilig bilde. Var det gutte eller jentedassen?

bra du fikk sove hos to snille actastandfolk:)