lørdag, september 29, 2007

Plutselig hadde man pannelugg...


9 kommentarer:

Cathrin sa...

steeeeike.. så kult...

Jeanett sa...

Wow... Stiligt!
Fornøyde sjøl?

Helinor sa...

wow, uventa ka skjedde?? elle kos skjedde d?

du va virkelig fin;)

Klem

Anette sa...

åi, så kult:D

Ane sa...

ok - den er rå - men merker jeg er litt mer spent på den varierende statusen din på fjesboka... :P

HMM sa...

Som første gutt som kommenterer detta veit jeg ikke helt hvordan jeg ska ordlegge meg. Er gratulerer en dekkende greie? Uansett jeg ska komme opp med noe når jeg treffer deg i egene høye person.

kjetil sa...

fin på håret.

kan snart handle hos deg:)
konto 30 000

sees på søndag

T sa...

wow, kva skjer Marit. Men du passa d. Og ja kvifor skiftande status på facebook?

Camilla Kristiine sa...

Veldig fint..d maa eg sei!!!