tirsdag, oktober 16, 2007

Marits guide til nettdating.

Til min 20årsdag nå nettopp ble min horisont utvidet med boken "Kjærlighet ved første klikk" av Frida Kahlisto (takk Susanne og Ane). Boken handler, som dere antagelig her skjønt, om nettdating. I ren takknemlighet ønsker jeg å bringe det gode budskapet videre, og ta dere med på en reise i nettdatingens verden.

Først, noen gode råd å starte med.

Er du gift, prøv dette, før du gjør som disse.
Det er ikke alle nettsamfunnene som passer for alle. Er du en byas bør du med hensyn til din egen sikkerhet ikke forville deg inn her.
Vit hva du sier når du sier det. Det er ikke alle som er like uskyldige som Susanne.

Så får man se om man finner Geiren i sitt liv;)

5 kommentarer:

Ane sa...

hihihi!! fab;)

HMM sa...

hmm, jeg trodde netdating var en siste utvei jeg.
Men kanskje du ikke har klart å finne deg noen Geir i det virkelige liv.
Lykke til

Jeanett sa...

Hehe, kult ;) Lykke te me "Jakten på Geiren" :)

Helinor sa...

Da lurer bare jeg på har du funnet Geiren i ditt liv??? Du kan få en av meg skjønner du eg har 2 Geirer i mitt liv;)

Snakkes i morgen:)

Klemmer

Unknown sa...

liten digresjon, og kansje litt pirkete, men 19 år?