torsdag, januar 24, 2008

Hallo, hallo

Nå er jeg på IMI. Snart er det Impuls. Jeg er helt alene på kontoret. Jeg kan finne på masse hekkan hvis jeg vil. Men det vil jeg ikke, for jeg er snill. Kjempesnill. Og litt trøtt. 
Jeg har bokstavkjeks!



Egentlig er Uen en C, fordi jeg fant ingen Uer. Det er ikke så bra egentlig. Tenk på Unni på 5 år som akkurat har lært å stave navnet sitt, og som skal skrive det med bokstavkjeks men som ikke får det til fordi de ikke har noen bkostavkjeksUer i esken. Teit.

Dette kan umulig gå bra...
 

9 kommentarer:

Erik sa...

det gaar nok bra..... Meg og Trygve holde fortet paa skolen idag, tar heilt av her!

Cathrin sa...

du har seriøst alt for lite å gjørr

Susanne sa...

Ja t bokstavkjeks:D
(og eg hadde blitt hettande ssanne:P)

Marit sa...

nei, du hadde hett scsanne:)

Anette sa...

hadde æg våre dr marit, då sko me fonne på møje hekkan:D

HMM sa...

Snill, ja.
Ulv i fåreklær:P

Marit sa...

eg e kjempesnill.

Helinor sa...

Oj då blir det jo Hildrcn og det går jo itje;) bokstavkjeksen må skjerpe deg, barn kan itje læra seg å skriva uten U!!!!!

Susanne sa...

mac e ikkje bra. (ikkje i hendene på marit vertfall). så vet vi d!