søndag, februar 24, 2008

Jeg vil på By: larm!

Stavanger er ikke spennende. Oslo er byen. Nemlig. Her bare regner det. For selv om jeg blir litt glad inni meg av å lytte på 50 souls and a discobowl, er det ikke det samme som å være på konsert og høre den live. Og selv om jeg ikke oppdaget Lykke Li før på tirsdag er jeg blitt så glad i musikken hennes at det er litt trist at hun skal spille i Oslo, Bergen og Trondheim men ikke i Stavanger. Hadde den ultimate musikkopplevelse da jeg hørte musikken hennes for første gang samtidig som jeg smakte Earl Grey med rød blomst for første gang:)
Og så vil jeg se Serena Maneesh spille! Og kanskje Miss Li. Og As In RebekkaMaria, bare for å finne ut om jeg liker det hun driver med. Og Animal Alpha. Og...

Jeg er ikke bitter altså, for all del...

4 kommentarer:

Ole Severin sa...

Marit, eg dele din frustrasjon. Bylarm e veldig gøy (selv om de fleste konsertene kun e en halvtime kver)...
Ka med å dra på øyafestivalen for å se sigur ros?

larsk sa...

Eller bare dra til bergen? :P

kjetil sa...

ajaja... høres ut som om du ikke liker vennene dine her i stavanger. jaja, bare dra du;)

Marit sa...

dere kan jo være med?