mandag, oktober 06, 2008

Da var nok et Kjetilbesøk avsluttet. Vi har hatt en innholdsrik langhelg, det er mange "vanlige" kjæresteting vi ikke får gjort ellers som vi må få tid til når vi er sammen. Bare det å holde hverandre i hendene når vi er ute og går blir spesielt.

Noe av det mer "uvanlige" vi fikk tid til var å feire bursdagen min. Slapp av, jeg har ikke bursdag før om to uker altså;) Men da er Kjetil i Thailand, så han foreslo at vi kunne feire den på forhånd. Og resultatet ble en utrolig bra dag!

Dagen startet med at jeg fikk servert en utrolig god frokost. Etterpå dro vi ned til byen, og jeg rakk å gi Kjetil et par diskre tips ("der er bokhandelen, i tilfelle du trenger for eksempel ... gavepapir?") før jeg måtte opp til Nova på seminargruppe.
To timer senere ble jeg møtt av min kjære med en nydelig, langstilket rose i hendene (den på bildet ja. Bare at der ser du ikke at den er en halv meter lang og fint innpakket og fra Finn Schjølls Blomsterforretning). Jeg var glad for at han hadde forstått at papegøyeblomster ikke er tingen og han var glad for at han slapp å bli stirret på av alle rettssosiologistudentene mens han ventet på meg;)

Vi fant fort ut at begge var døden nær av sult, og at lunsj var tingen. Vi endte til slutt opp på Pronto Kaffebar, en utrolig koselig kafé på Pilestredet. Vi var de eneste gjestene, og ble sittende lenge og spise og drikke kaffe. Det var herlig å kunne slappe av og ha god tid sammen!
Vi ruslet oss gjennom byen og fikk blant annet kjøpt et par gaver (ikke til meg altså, de var allerede i boks) og fikset litt ting før vi dro hjemover for å spise middag. Bursdagsbarnet fikk velge hva hun ville ha, og da valgte hun naturligvis hjemmelaget pizza.
Etter middagen var det tid for gaveoppakking, før kvelden ble avsluttet med økologisk presskannekaffe og deler av sesong 4 av That 70s show (satser på at dere ser sammenhengen der).

Alt i alt ble dette den beste bursdagsfeiringen jeg har hatt! (av de bursdagsfeiringene jeg husker, de jeg ikke husker teller ikke). Det var en dag med masse kos, helt uten stress:) Jeg håper vi får flere sånne dager.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dette høres veldig koselig ut. Virker som du har funnet deg en bra mann ;)

kjetil sa...

der er lastebil, der er gravemaskin og der er bokhandel hvor du får tak i kort og gavepapir ;)
kjekk dag det der, det må vi gjøre igjen en gang!

Marit sa...

jeg har bursdag neste år også, så det er bare å begynne å planlegge;)

HMM sa...

Satser vel på at det er ca siste halvdelen dere så av 70Show
Dere er bra!

Dina sa...

Gla på dine vegne

Anette sa...

Ingvild fortalte meg om bursdagen din og gavane frå Kjetil. Så kos :)

Anonym sa...

men det stod ingenting om ka gaver det va.....
rekne me det ikkje va kinderegg og algers bilder du fekk, noge eg måtte ta t takke me på min uhøytidlige bursdag!