mandag, desember 15, 2008

Fryktelig lite blogging for tiden, stort sett fordi jeg aldri er hjemme. Frem til og med lille julaften skal jeg jobbe på Mega Madla, og det er i grunnen ganske koselig. Bortsett fra de kundene som ikke har skjønt at jula handler om å glede seg over et under og ikke starte tre-generasjoners-krangler i kassen... Det er uansett koselig om noen kjentfolk vil stikke innom:)

Ellers tilbringes mye tid sammen med fyren i mitt liv, selv om han har det fryktelig travelt for tiden. Det kommer heldigvis til å forbedre seg når han er ferdig med siste eksamensoppgave på tirsdag:)

Uten om det er det folk som må treffes, julegaver som må fikses og ting som må gjøres, men siden mesteparten av det er vil-ting og ikke må-ting har jeg det ganske fint:) selv om jeg stort sett bare er introvert når jeg sover...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å ha deg tilbake ihvertfall selv om det ikke har blitt tid til å treffes så mye;) Blir kos å få deg på besøk i jula! God jobbing!

kjetil sa...

blir kjekt å få deg på besøk i bergen!

Ingrid sa...

Var julebrevet så interessant som du trodde? :P