fredag, november 12, 2010

Brudefredag

Jeg er en drømmer. I den forstand at jeg får mareritt om viktige ting som skal skje i fremtiden. Som f.eks. bryllup. Heldigvis er det slik at det jeg drømmer om som regel ikke skjer. Så her er en liste over hva som ikke kommer til å skje når jeg gifter meg:

- Jeg kommer ikke til å glemme å kjøpe slør sånn at jeg må bruke hele dagen på å finne et jeg kan låne, for så å komme til frisøren 20 minutter etter at vielsen har startet.
- Frisørsalongen kommer ikke til å ligge på Os.
- Festen kommer ikke til å være i et panelkledt rom, bordene kommer ikke til å være pyntet med hestehov, og vi kommer til å ha flere gjester enn foreldrene våre, mine søsken, en tante og en onkel.
- Foreldrene mine kommer ikke til å trykke opp program på oransje, blå og grå ark. Programmene kommer heller ikke til å ha sponsorlogoer på baksiden.
- Jeg kommer heller aldri til å stå på Solastranda, se nedover meg selv og tenke: "Hæ?? Hvorfor har jeg på meg denne kjolen?"

God helg!

3 kommentarer:

Småen sa...

Hahahaha!

Var forresten veldig kjekt å se deg igjen på lørdag. Det var litt uvant, og så finner jeg meg selv i å tenke: Var Marit virkelig her på lørdag.. Det begynner å gå opp for meg at jeg savner ditt herlige nærvær. Vi mååå møtes i desember!

Marit sa...

Og i januar. Og februar. Og mars. Og april. Og mai. Og juni. Og juli.

larsk sa...

stemmer for at du finner en frisørsalong på os jeg;)