fredag, mai 27, 2011

Brudekjolefredag

Kjolen er her! Og den er ferdig betalt, og snart på vei hjem til meg. I dag var jeg nede for å ha tilpasningstime, og fikk avkreftet et utvalg mareritt:
- Kjolen var ikke for kort
- Den var ikke alt for stor
- Det var ikke en helt annen kjole enn det jeg hadde bestilt
- Ingen i butikken sa at jeg trengte større armmuskler for å bruke kjolen.

Alt i alt var jeg veldig fornøyd, for kjolen passet helt perfekt! Jeg passet ikke inn i noen av standardstørrelsene de bruker i fabrikken, så de hadde sydd den etter mine mål. Og da var det ingenting som måtte sys opp/ned/ut/inn. Nå fortsetter jakten etter diverse tilbehør på finn.no, blant annet slør. Og så er det ikke så veldig lenge igjen til jeg rusler nedover gulvet i Sola kirke:-)

3 kommentarer:

Susanne sa...

Kom bare på, hvis du vil låna mitt slør, kan du d:) Og hvis ikkje, kan du uansett komme på besøk t ukå å baka:D

Marit sa...

Hurra! Kanskje eg kan komma på mandag? For då ska eg ein tur t Hillevåg uansett;-)

Susanne sa...

D kan du:)