torsdag, januar 27, 2005

Hekkans satslære...

Fytti, e skikkelig frustrerte nå! Koralharmonisering e noge deitt! (For di så isje vett ka d e; du ska laga alt, tenor å bassteme t ein melodi, å d e flere reglar enn i tysk gramatikk...) Stresse, eg??? nesj. E leksa t i mårå, å eg e litt aeint ude.
Menmen, helgå blir gudd!!! Eg glede meg kjempemasse, å isje minst t ledardagane på mandag å tirsdag:) Eg å Cathrin får forhåpentligvs gyldig fravær fordi me legge d inn onna samfunnslære...
Så va d tebage t satslæren, då... Forhåpentligvis har dåkke kjekkare ting å hålla på me;)

4 kommentarer:

Anette sa...

kjekkare ting? nei, kan iche sei dæ...må læra mæg ett heilt mattekapittel (derivasjon) pluss litt sannsynlighed t i mårå:( å foreløbigt slide æg ja...

mn helgå å mandag og tirsdag bler gudd dæ:D !!!!

Jeanett sa...

Hm... Lettere å kjekkere - nei, isje i det heila tatt du! Eg ska ha kjemiprøve i kjemiske likevekter i mårå (hørt om d før?) Å øve helgå komme der jammen fuste fysikkprøve å så en historieprøve dagen ittepå... Stressa, eg? Neida, isje i det heila tatt... Vurdere bare om eg må ha me meg skolebøker på Impuls i helgå... (någe eg isje har lyst t, men eg komme nok isje t å få jort någe uansett nei...) Lykke t me lekså ;o)

Anette sa...

nå æ æg jupt skoffa øve dæg...sko iche du oppdatera i dag??
begynne å bli dårligt dette hær 5 oppdateringer på 22 dager...

hehe...jaja...ha enn fine dag i mårå:D
klem

Cathrin sa...

ja dettan e dårlige greier alså!