onsdag, februar 02, 2005

Som dagen er, skal styrken være...

Jess, tebage itte ei knallhelg på impuls!!! Gidde isje å ta adle detaljene, for d har di andre gjort, men ein korte oppsummering får vel eg og t...
D viktigaste så skjedde me meg personlig, skjedde vel hovedsaklig på LedarImpuls, men d så virkelig gjorde noge me meg va lovsangen. Va på begge lovsangsseminarene, siden eg vil bli litt bedre t å spela sjøl, å fekk masse goe tips. Så nå e d bare å setta i gang, å spela! Dessuten klarte eg å sleppa meg mye merr fri i lovsangen enn eg har gjort før. D e isje så unaturlig å løfta hendene for å prisa Herren nå, så d va før. Har kanskje litt me vane å jørr, og, vettsje...
Me fekk og me osse ein fantastiske Rudi Myntevik konsert på lørdage, å itte ein halltime me synging/skriging lå stemmen min ca oppe på ein 2strøgen D elle noge. Blei sterkt mobba for den, å når eg sto i vannkø å snakkte i telefonen, bjynte folk å snu seg.....
Va og på seminare "Hjelp, eg e bekymra", siden adle sa at d seminare va d perfekta for meg (skjønn isje ka di snakke om...) Å eg lerta faktisk masse, men d så sidde best e bibelverse "Hver dag har nok med sin egen plage". Tenkte bare eg sko skriva d om t "Hvert minutt har nok med sin egen plage", for d e helst sånn eg e...

LedarImpuls va sinnsykt utfordrane, lererikt, skummelt, fantastisk, kjekt iaffal for meg.
Hadde nogen sinnsyge humørsvingningar på mandagen å litt tirsdagen og, va heilt i hondre på lovsangen, å sto å grein på forbønn. Men d eg hovedsaklig har fonne ud om meg sjøl, e at for å komma vidare nå, må eg bli ferige me ein del ting så ligge år tebage.
Dessuten lerte me som gruppa at d e isje allti liga lett å starta menighed så ein kanskje skolle tro... Itte å ha tenkt å snakkt me kvarandre å mentor Stig, fannt me ud at me isje står på same startstreg ein gang! Så d blir nok ein udfordring, men siden Gud har ein plan, vil d vel ordna seg.

Som dåkke ser på øveskriftå, har eg lert meg et bibelvers!!! Tog bare tri daga... Så me får bare håba at d e sant, for nå ska eg øva t naturfagsprøve...

Forbønn???

5 kommentarer:

Anette sa...

weeey...sinnsjukt! nytt innlegg...laaaangt innlegg!

oki, så he iche æg ett aent liv enn å henga på folks blogger...hehe:D hehe...neidå, bare tulle æg:D

tenkte æg sko je dæg ett bibelvers du ga mæg enn gong:
Legg din vei i Herrens hånd, stol på ham så griper han inn. Sal.37.5

og så Jens Pedersen seie (vett iche om du vett kem han æ mn dæ jær æg:D hehe): D årna sæ!

kjenne æg glede mæg t å komma merr i gang me elim nå. hehe, finna startstregen jaffal:D hehe

Cecilie sa...

Helluen marit!!

Eg fant, eg fant! Eg fant bloggen din! D va såååå kjekt å treffa deg på impuls! Glede meg masse te neste år å då ska eg og på lederdagenen! D e kje snakke om någe aen så kan tone sei ka hu vil=)
Uannsett! Du e ei skikkeligt koselige jenta å eg håpe at me kan bli ennå bere kjent sjøl om du går i ein aen klasse, men d gjere vel ingenting??

Bless u<><

Klemz Cecilie

Sigrid sa...

Jens Pedersen seie "de årnær sæ", Anette:)
Marit: Konge at du føle d sånn, altså! I digg ju! Eg e her viss du vil snakka me meg...:)

Anette sa...

ey...kem kjenne Jens best eller?? iche kom hær å kom hær! hehe:D
tihi...love yo guys:D

Cathrin sa...

De gått marit at du liom føle at ting funke å sånn..hmm åsså må du ble ferdige me ka d nå enn e du må ble ferdige me, sånn at me kan komma te startstregen samen!!! D tror eg kan ble bra! men eg glede meg te søndag..når me kan snakkast litt..kor sga me ver?