mandag, august 01, 2005

Då va eg heima igjen itte ei helg på Horve. D har vert ein kjekke leir, både ongane mine å foreldrene va greie. Dessuten e d jo et faktum at d e best med på minileirane...
Anette va ledartrenar, å isje nok me d, hu va ein kjempeflinke ledartrenar! D va morsomt å få hørra "storesøsterstemmen" hennas siste kvellen;)

I dag dro Ingvild på leir t Skottevik, å resten av gjengen tog me seg Svein Erik opp på hyttå. Der har di naturligis sinnsykt bra ver me masse sol, mens eg sidde fast her hjemma fordi eg ska på ledarsamling i mårå. Men eg klage isje, d blir sikkårt kjekt, å isje minst veldi nødvendig siden me va ca hallparten på forrige ledarsamling.
I dag har hatt ein utrolig spennande dag, der eg har sove lenge, såde masse foran dataen, spelt på piano, lagt middag (fisk, faktisk, tenk så sunne eg e), plokkt stygge bringebær å sitt på tv.
Utrolig deilig, egentlig, bare ver aleina å bestemma heilt sjøl ka eg ska jørr (bortsett fra bringebærå, d va mor sin ide). Eg lige å ha litt ti for meg sjøl, spesielt itte leira å sånnt, der eg e omringa av folk dagen lang. Trenge å komma meg litt (va d nogen så nevnte noge om introvert?)

Ellårs bjynne eg å bli utrolig spente på ten-in, men eg glede meg masse og! D at eg e den yngste ledaren betyr jo bare at eg har noge å strekka meg itte! Pluss masse mobbing fra nogen a ledarane då, naturligvis;)

Egentlig hadde eg tenkt finna nogen intelligente avslutningsord, men eg komme isje på nogen, så eg får bare sei go natt.

GO NATT!

2 kommentarer:

Cathrin sa...

sga sei marit.. men du kor bler d der kåseriet av?

Marit sa...

D komme, d komme. Bibelen blei helle isje skreve på ein dag, vettu;)