onsdag, august 03, 2005

Eg e voksen!

Nå har d endelig skjedd! Verden og offentligheten betrakte meg som et såpass fullverdig medlem av Den Norske Stat at eg får lov t å ver me å bestemma:)
D vil sei at eg har fått valgkortet mitt i posten.
Så nå må eg bare finna ud ka eg ska stemma... E dar nogen så har goe forslag (me goe argumenta) så e d bare å skriga ud! Eg godtar alt, udenom KrF, for di vet eg jo at eg isje ska stemma;) Dessuten har jo mor allerede sagt at eg isje får bu heima viss eg stemme di.

Tenk d, eg bjynne nesten å bli voksen!

4 kommentarer:

Miriam sa...

Hei Marit! =) Jaja, nå e d snart skulestart og dåkke må slida på skulen uden oss store te å passa på dåkke! ;) hehe.. Eg såg link på siå te Cecilie så eg tenkte eg kunne gå inn å sei hei! Så får du ha lykke te me d sissta åre på luni! Kos deg masse og nyd (viss d går ann.. heh) dn sista tiå! D e øve fortare enn du ane.. Eg fant ud når eg va ferdige, att d va faktisk verdt allt slide!! Eg kjenne eg komme te å savna lundehaugen! Hils Ingvar og Tor Anton fra meg.. hehe.. smask frå Miriam Lode (en aen pianist frå den galne verden!)

Sigrid sa...

At du har fått valgkort e beyond skummelt, altså... Neida, hehe:) Men eg syns heilt ærlig talt at de e litt trist at du nekte å vurdera KrF. For de e et veldig bra parti!

Småen sa...

Koffor ska du isje stemma KrF?

Cathrin sa...

MArit sga bare bevisa at hu isje e lettpåvirkelige....