onsdag, oktober 19, 2005

Love is in the air...

Me møttes rett før ferien. D va ein venn så introduserte meg for an. Isje lenge ittepå va an min.
Ting gjekk veldi bra, å me møttes minst ein gang t dagen.
Du fulgte meg t å me t jobb kvar morning.
Men itte noge måneder va ting liksom isje heilt d sama lenger.
D blei rett å slett litt kjedeligt mellom oss.
Stemningen så ein gang hadde vert der va vekke, å me bestemte oss for å ta ein pause.
I dag klarte eg isje å motstå fristelsen merr, å me møttes igjen for å finna ud ka me ska jørr framøve.
Ting gjekk veldi bra, å eg innså kor mye eg egentlig hadde savna an, så nå e me uadskillelige igjen.


Fytti, eg e glae i den Delirious cden!!!

7 kommentarer:

Mohawk Man sa...

AlterNet: Blogs: The L-Files: Karl's been a naughty boy
Posted by Lakshmi Chaudhry at 9:37 AM on October 19, 2005. The President is a little peeved at his main man -- but only for doing such a shoddy job of smearing Joe Wilson.
Thought you would like to know that.

later,

Mohawk Man

Travel in style with private jets

Sigrid sa...

Riiiiiight.... Eg vett kje ka så e de versta, at eg forsto ka du snakkte om me ein gong eg begynte å lesa, eller at du faktisk E så gla i den cden...

Anette sa...

sama hær:P hehe... me kjenne dæg altfor gått:D

mnne...har iche æg den cd-en? eller æ dæ hillsong-delirious-cd-en du meine?

Marit sa...

D e nok den du har, ja. Har an på dataen...

Småen sa...

HEHEHE... begynnte å lura et øyeblikk på om dar va någe eg hadde gått glipp av...

Marit sa...

Jess, endelig nogen så blei lurt!

Anette sa...

marit...jett kor dn cd-en æ right now??? nei, æg vettche æg heller :P hehe, jodå, i mor sin bil...mn me he fått lånebil av verkstaen...å dæ æ iche istedenfor far sin bil... ups:S hehe;)

neidå, alt gått, an æ bare på bryne...på sånnen kontroll;) du får hb på at dr iche æ någen kristne bilfiksarar dr, så plutseligt sko få lyst å ta cd-en me seg heim:P

tihi:P