lørdag, desember 17, 2005

Jul, jul, strålande jul...

I vår familie starta me for et par år siden ein tradisjon der heile familien inkludert mor å far får pakke i kalendereren. D vil sei at eg, Ingvild å Endre har ansvar for ei vega kver.
Denne vagå va d Endre så hadde ansvaret, å t far kom an me den geniale gaven Flaxlodd!
Å tro d elle ei, far vant nesten ein million! Men bare nesten...
Alligavel satte dette kreativen i sving hos deler av familien, å me middagsbordet starta Ingvild diskusjonen "Ka sko me gjort viss me hadde vonne ein million?"
Her e nogen av svaralternativene så dokka opp:

- Starta et foringsprogram for sultande å fattige kenguruer i Australia. (Jepp, dette va Ingvild sin ide. Eg bjynne å lura på om me mysste na i bakken me håve fysst når hu va liden...)
- Bygga ein vilt store jernbane (Jepp, Endre har fått lov t å setta opp modelljernbanen i kjellåren...)
- Kjøba bil t Marit! (Blei enstemmig nerstemt blant di andre...)
- Gi minst ein tiende t nogen så trenge d. (Mor e definitivt den mest seriøse i familien. Å nei, kenguruane t Ingvild telle isje som trengande...)
- Reisa på familieferie!
- Kjøba et flygel kver t meg, Ingvild å Endre når me flytte ud!

Som dåkke ser, tog jo dette merr elle mindre flatt av, å t slutt va eg egentlig mest gla for at me isje vant den millionen alligavel...

3 kommentarer:

Jeanett sa...

Hehe. Sånn kan det gå ;o)
Ei i klassen min fekk åg Flaxslodd i adventskalenderen, å hu vant 10.000 kr hu....

Sigrid sa...

Eg suns Ingvild e lure eg. Men egentligt suns eg du e lurare:D

Marit sa...

Jepp, eg e lurast i heile verden...