fredag, mai 05, 2006

Fra Bærum da lissom

I dag då eg tog bussen hjem fra skulen, blei eg siddande bag to rødruss fra Bærum så va på vei t Sola Hotell (kor i all verden e d...) Dette va ein utrolig interessant opplevelse, så gjorde at eg fekk bekrefta mine verste fordomma.
Kommentaren som bussturen blei innleda me va: "Åh, det er så jææææææ***** varmt på denne bussen". Itte ein del sutring, gjekk di øve t å lega se-så-mange-kjekke-technosangar-eg-har-på-mobilen-min-legen. Utroooooolig gøy...
Men så blei d spennande. For då begynte di på diskusjonen "Ka jørr egentlig folkå her me busspengane?" Du vett, du 100 000 me velge å isje bruga på russebuss. Itte ein del fram å tebage, kom di fram t at me nok brukte d på å ha d kjekt. Drikka å sånn.

Drikka t 100 000. Ka trur di me e lagt av???

1 kommentar:

Maria sa...

Hehehe... Eg kan mange kjekke historier om russ fra Bærum som har ringt å ska ha rom hos oss... fekk bekrefta litt fordomma eg og då, iallefall når det va.."skal bare snakke med pappa først, om vi skal ha rommene eller ikke"... Men de fleste av russene hos oss e koselige då.. Og teknikerene å busssjåførene fra Bærum ;)

Men ja...100.000 i drikka? Vel e Rogalendingene kjent for å ver litt harry, men et sted går vel grenså :P