onsdag, april 26, 2006

Russaknuter of the day!

- Gå baklengs i 6 skoletimer. (Gjekk stort sett greit, fram t pianotimen, då leraren min syns d va heilt logisk at eg spelte oppvarmingsøvelsane mine baglengs siden eg gjekk baglengs.)
- Spise lunch i en rundkjøring. (Fekk ein del blikk då, ja.)
- Kjøre 10 runder i en rundkjøring. (Kvaaaaaaaalm...)
- Ta en rulletrapp opp og ned 50 ganger. (Hadde bare gymleraren sitt meg...)

Har dåkke forresten hørt om nogen så har forska på om du bruge merr muskla når du går baglengs enn hvis du går framlengs? D kjendes iaffal sånn ud.

7 kommentarer:

Anette sa...

åh, æg åg vil ha vanlige skuledaga sånn at æg åg kan jær sånne knuda så jelle skuletima eller skuledaga...jaja, next week:D

Gunn sa...

dgrfbgfvb

Marit sa...

Gunn du e isje i barnehagen nå!

Marit sa...

Gunn du e isje i barnehagen nå!

Catti sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Linda sa...

Eg og har gått baglengs en skoledag. Merka d i beinå ja! Va mye tyngre enn å gå fremøve.. Eg og satt i en rundkjørin å spiste same dagen så eg jekk baglengs. Va litt stress å gå inn i rundkjøringen når eg jekk bagøve, va redd eg sko bli påkjørte... Men jekk fint =)

(va eg så skreiv den forrige såm e sletta, men eg va logga inn såm en aen, for eg hjalp ei me bloggen..glemte å logga na av)

Gunn sa...

hmm du har ein tendens til å gjera det Linda;P