fredag, desember 29, 2006

Årets...

Siden eg kjede meg (vil isje pakka t leiren, kjeeeeeeedelig!) å prøve å ver et forbilde å blogga når ingen andre jørr d (hint, hint), så ska eg jørr noge så uoriginalt som å kåra årets:

- Ferie: Teamtur t Troms! For isje å snakka om Skjærgårds. D va tie d:)

- Baby: Trenge eg å nevna navn???

- Årets nabo: Silje - Ane, Ane - Silje? Klare isje å velga, dåkke e sjefs begge to!

- 50% av et gammalt ektepar: Cecilie! Jentå lige d mesta så e godt, har ein engels tålmodighet når eg glømme/svir/søle noge, å e grunnen t at eg vaske opp rett itte eg har spist...

- Plateanskaffelser: Vanskelig! Me får ta 5 på topp.
- Jaco Pastorius - Punkjazz: The Jaco Pastorius Anthology
- Leif Ove Andsnes - Rachmaninoff's 1&2 klaverkonsert
- Impuls - Skriv din historie
- Maria Solheim - Behind Closed Doors
- Marit Larsen - Under the Surface.

- Bok: Blue like jazz.

- Drikk: Te! Masse te! Goe te! Sånn fra Søstrene Grenes å sånn!

- Hobby: Strikking.

- Dårligste naboer: Ærlig talt, Aqua klokkå halv tolv på ein onsdags kvell... LOW!

Eg har sikkårt glemt mange vesentlige årets, men d får bare ver. Nå må eg pakka.


Godt nyttår!

4 kommentarer:

Helinor sa...

Godt nytt år te deg åg.. me snaxz på ny åre ein gång!!

Cecilie sa...

Du e vel søte=) Eg like å var gammalt ektepar me deg eg=) God nyttår te du! Glede meg te neste år me deg=)

Marit sa...

Måtte jørr nogen endringar på 5 på topp listå... Men nå tror eg at eg har fått me di viktigaste!

HMM sa...

Jada, jeg føler meg truffet! Jeg har ikke blogga på en liten stund, men likevel tror jeg at noe har truffet deg og så det er egentlig greit! Happy new year miss sofie