søndag, desember 03, 2006

Teamtur til Fredtun fra A til Å

Averise.
Bønn.
Caravelle.
Drama på morgensamlingen.
Epler fra gården til familien til Ingrid Elisabeth.
Filmmaraton med Disneyfilmer.
Grimstadstopp med mat og Anette
Herlige folk!
Intern humor på hjemturen.
Juletrelystenning
Keramikktimer.
Ligretto og biljard.
Morgensamling
Nye regler i Ligretto
Ostesmørbrød til kveldsmat.
Pannekaker og tomatsuppe til middag (sææææært).
Quiz var det lite av.
Rangling på kveldene
Slåsskamp (slapp av, d va bare Ane...)
Teamsamlinger
Ute var det kaldt.
Varmt var det inne.
"When you wish upon a star".
X antall nisseluer på juletrelystenningen.
Ymse resultater på biljardspillingen.
Zebra eller sebra?
Ææææææh, what to say???
Østlandet.
Å me glede oss t me komme tebage i april!

23 kommentarer:

Sigrid sa...

For de fyssta: INGEN QUIZZ??? Galskab.
For de andra: NYE REGLAR I LIGRETTO???? WTF??

HMM sa...

sånn utsagn da sigrid, ikke bra.
Hehe, kreativt, kreativt!!

Cathrin sa...

hehe nye regler ... isje bra... eg stemme for en nye tradisjon på litlaftå... ligretto??? e d isje någen av oss som har d?
uvmbewpl

Marit sa...

Eg ska skaffa fortfortfort!

Anette sa...

æg he adle tri pakkane;) di ligge hær i grimstad, men æg kan jo ta di me heim t jul;) hvis ikkje sigrid bler bitter for at æg vinne då:P hehe:D:D

Cathrin sa...

ta di me!!!! glede meg:D







nfssl trykkte någe feil

grkawpzp

Helinor sa...

d va dagens beste Marit, elle d vil sei dagens beste va "Guds rike er større enn mitt liv" den va dype Marit:) men dette e ein god nommer to....;);P

Marit sa...

Ja, eg e ganske dype når eg minst vente d;)

Ane sa...

hehe:) stemmer dette...:P

merker "ymse resultater på biliardspillinga" er ehm,... en smule overdrevet:P synes de var ganske like jeg:P hehe

klem fra naboen

Marit sa...

Me ymse meine eg at nogen ganger traff me kulene å andre ganger traff me isje... D e to forskjellige alternativer, ergo ymse.

Ane sa...

hehe:) ah... forstår... tenkte ymse som om vi vant av og til jeg... (som om det skjedde:P) hehe:) men hmmm..... traff vi ballene noen ganger? (evt kulene:P)*dette må være noe jeg ikke har fått med meg:S

Marit sa...

Eg vant øve deg.

Ane sa...

ey... jeg tapte med vilje...(måtte jo holde oppe et vist rykte:P) og dessuten! vant over deg og!!

:P

Marit sa...

men eg vant mest! dessuten tapte du isje me vilje.

HMM sa...

Å jenter, jeg kan sikkert slå dere begge to, eller kunne hvertfall når jeg var 15.
Men Marit, hva har du gjort med bloggen din???
Jaja, du er jo jente men,,

Marit sa...

D konne vert myyyyyyyyyyye verre...

HMM sa...

Jeg tror deg så gjerne Marit, og jeg takker deg hjerteligst fordi det ikke er verre:P

Marit sa...

Å by the way, neste gang eg har både deg å et biljardbord i nærheten ska eg knusa deg!

HMM sa...

Ser fram til det ja, forresten, skal du bruke biljardbordet til å knuse meg fysisk eller har det noe med spillet miljar å gjøre:P:P
Var det bra i Oltedal?

Cathrin sa...

jau sau.. ka skjedde me pianistens gal verden(er) litt trist at bloggen din isje hette d...





eyknqbnp

Marit sa...

Hans Magnus: Knusa deg som i vinna, ver best, triumfera osv.
Å ja, hu e fremdeles den skjønnaste jentå i verden!
Cathrin: Eg e isje gal lenger.

HMM sa...

Jaha ja, så du er ikke gal lenger, og ja jeg gleder meg til din triumf, Alltid en opptur å bli banka av jenter

Anonym sa...

Hey... ikkje kom her og påstå at pannekaker og tomatsuppa e sært!!