torsdag, april 17, 2008

Det var bare en tull

Det var bare en tull. Tolleiv og jeg har aldri vært sammen. Men for å ta det helt fra begynnelsen av...

Av og til er jeg litt naiv (tro det eller ei). Så da jeg skulle ned på IMI og treffe cellegruppa mi i går, glemte jeg å logge av Facebook. Ja, jeg burde visst bedre...
Da jeg kom hjem igjen satt Susanne og Ane fredelig i stua. Jeg burde antagelig skjønt at noe var på gang. Men jeg skjønte ingenting før jeg logget på Facebook. Der hadde det skjedd et par endringer... Blant annet at jeg var "in a relationship" med Tolleiv. 
Nå vil gjerne noen (les Ane og Susanne) si at jeg virker vel uskyldig i denne versjonen av historien, og det kan nok stemme. Vi har nemlig diskutert hva folk hadde sagt hvis jeg og Tolleiv hadde blitt sammen på Facebook. Han henger jo en del i leiligheten...
Så derfor lot vi "forholdet" vare litt lenger enn slike tulleforhold pleier. Og hvis dere føler dere lurt, så har dere helt rett i det:)

6 kommentarer:

Ingrid sa...

interessant:D

Ane sa...

hva? er dere ikke sammen????

T sa...

er vell berre æg som er uskyldig i denne saken, fekk ein forespørsel få ei pen jenta, sjølvsagt seier æg ja :P

Anette sa...

hehe, ska sei. uoppdaterte på verden jaffal.. dette hadde gått mæg hus forbi:P sånn går dæ når ein bor i dæ store udland...

...kan forsåvidt åg ha ein samenheng me at æg ikkje har facebook. Jaja. Me snakkes neste vega Marit:)

Helinor sa...

hmm ja vel ja... hmm noe på gang???

kjetil sa...

føler meg lurt enda.. beit på kroken og svelgte hele snøret. men, du er tilgitt marit;)hehe