lørdag, mai 03, 2008

ting jeg tenker på og gjør for tiden

Å skrive "bolig søkes"-annonse minner litt om å skrive kontaktannonse. Du prøver alt du kan å vise frem dine gode sider, men du ender alltid opp med å høres ut som alle de andre.

Criminal Minds sesong 3 har begynt igen på TV2. På torsdager...

Jeg har blitt solbrent! 2 mai skjedde det, noe som betyr ny personlig innenlandsrekord i kategorien "år uten påskeferie på hytta/fjellet".

Når en kunde kommer bort til kassen min når jeg er på jobb og sier "sitter du her og venter på meg", kan jeg da svare "nei egentlig ikke, kan du gå din vei?"

Macen min har fått passord på seg.

Jeg har farga håret igjen. Det ble egentlig likt forrige gang, men mor liker ikke fargen så godt. Man fortsetter alltid en god trend.

Skal på minst en Maijazzkonsert.

Holdt nesten på å gå på skolen en dag det ikke var forelesning. Men Gud minnet meg på å sjekke i´ts learning kvelden før:)

Skal i min brors konfirmasjon i morgen. Hvor lenge varer egentlig sånne?

Har sagt opp jobben min. Men jeg slutter ikke ennå. Heldigvis?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

vet ikke om kunden hadde blitt så happy, hadde du sagt "nei! gå!":D

Erik sa...

Så bra, Marit!