søndag, mai 18, 2008

Siden sist har jeg...

...spist for mye smågodt. Og for lite Ibux. Smådårlig kombinsajon.
...satt på 4 maskiner med klær. Innimellom har jeg sett 6 episoder av Criminal Minds og rydda rommet (noe som selvfølgelig har en sammenheng med første del av dette punktet).
...tilbragt kvalitetstid med verdens beste 1 1/2 åring. Som elsker at folk gjemmer seg bak sofaen og skremmer henne, vet at jeg er kilen, og har (litt ukritisk) lært å svare "ja" på spørsmål ("Skal du spille i korps når du blir stor?" "Ja". "Skal du spille tuba?" "Ja".)
...fått hybel på Fjellhaug:) med øvingsrom med piano i kjelleren...
...dratt til Oslo. Og hjem igjen. På under 24 timer. Når jeg først skal være effektiv, er jeg effektiv.
...vært leder på pinseleir. Som handlet om Den Hellige Ånd. Både i teori og praksis:)
...blogga retrospektivt:P

4 kommentarer:

margrete sa...

velkommen til oslo!

Susanne sa...

Små godt e godt, og Rebekka e søt:) Men kan, i motsetning t smågodt, ikkje spisast;P
Og halleluja t pinse!

Ole Severin sa...

Marit, du e helt utrolig!

Torill sa...

Så du forlare Stavanger..? Også e det ikkje Bergen du komme te..? Jaja, lykke te i Oslo då :)