fredag, november 21, 2008

Skumle greier...

Har dere sett denne dama her?









Rettere sagt, har dere sett når hun snurrer rundt og rundt?
En jeg kjenner la ut denne linken på Facebook denne uka. Poenget er at de som bruker den høre hjernehalvdelen mest, ser henne snurre med klokka, og de som bruker den venstre hjernehalvdelen mest ser henne snurre mot klokka. Den venstre hjernehalvdelen brukes til logisk tenkning og den høyre brukes til sånn ... INFP-ting;)

Problemet mitt er at når jeg ser på dama, snurrer hun fint avgårde en vei, men plutselig stopper hun og så begynner hun å snurre andre veien! Og jeg prøver ikke å få henne til å gjøre det en gang...

Skjer det med flere enn meg?

14 kommentarer:

Anonym sa...

stabilt som klokka! (og den veien)

Anonym sa...

Wow.

Anonym sa...

den bytter ja....fram og tilbake...skikkelig slitsomt (men det er bare fordi vi har over gjennomsnittet aktive hjerner...les:vi er smartere!!)

T sa...

Den bytter fram og tilbake ja, men berre når æg vil det.

Dina sa...

E veldi trøtt nå, mn an står i ro. Kansje på tide å sova

kjetil sa...

Dina: når du våkner kan du trykke på linken, så begynner den å bevege seg på magisk vis. Med eller mot klokken.

Ehm.. den går litt begge veier, noen ganger når eg vil, og andre ganger litt random.

Dina sa...

Kor e linken?

Anette sa...

Me klokkå. Har ikkje litt sjans t å få na t å snu vei ein gång...

Marit, du e smarte, men d visste eg jo fra før ;)

Småen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Småen sa...

Jeg syntes den gikk klart til venstre, men så tenkte jeg på KVM-modellen, så snudde den...

Hva var logisk?

Dina: Koffor en del du bruke seie du? (linken ligge i teksten)

Anonym sa...

den bytter helt klart vei!! :O

helt klart for aktive hjerner! ;)

Dina sa...

haha, fant an. E d mulig.

Den bytte vei

Cathrin sa...

med klokkå.... å bytte isje... isje litt en gang...

Terje sa...

Hei!

Jeg har googlet litt etter folk med personlighetstypene INFP og INFJ i Norge, og da fant jeg deg blant flere andre.

Jeg er en INFJ selv, og jeg har laget en facebook-gruppe for norske INFP-er og INFJ-er. Håper du vil være med!
facebook.com/groups/infx.norge

Mvh Terje Kolderup