søndag, januar 11, 2009

Lite blogging for tiden, det havner nederst på prioriteringslisten sammen med rydding og søvn...

Jeg har faktisk begynt på livet som ansvarlig student, selv om jeg fremdeles er i Stavanger. Den siste uka har jeg sittet på UiS og lest om en mann som har drept to stykker, politiet i Norge og metadon. Variert lesestoff med andre ord.
Jeg kjenner det er godt å komme i gang igjen. Jeg trives med studiet mitt, synes bøkene er spennende og gleder meg til å skrive vårens oppgaver.
Framover skal jeg prøve å ta et ekstra fag i halvåret, slik at jeg blir ferdig på litt kortere tid enn vanlig. Et halvt år fra eller til blir ganske mye når en har noe(n) som venter i Stavanger. Selv om det er en stund til jeg kan flytte tilbake, er det viktig for meg å tørre å ha mål som ligger langt fremme i tid.

Ellers henger jeg mye med Kjetil. Vi har for eksempel begynt å pusle puslespill. Betyr det at vi er kjempegamle eller barnslige til sinns? Det er faktisk veldig koselig. Bortsett fra alle "blå himmel"-brikkene. De er teite.

4 kommentarer:

Helinor sa...

puslespill av alle ting! Tipper dere er barnslige... hehe=)

Anonym sa...

Hehe.. Så koselig med puslespill då! Eg vurderer sterkt å få meg et bankebrett sånn som han i Naiv Super;)

Sigrid sa...

Puslespill e konge! Eg å Helge spele Scrabble :P

kjetil sa...

hehe, jeg syns det var kjekt med puslespill jeg. Bra å ha kontakt med den barnslige siden av seg selv (evt den pensjonerte siden av seg selv;) Kanskje vi kan kjøpe et puslespill av brooklyn bridge, eller golden gate? da hadde jeg blitt glad!