onsdag, juni 10, 2009

en halvtminuttsoppdatering

fordi jeg ikke rekker mer. jeg har fått jobb som vekter, men det er ikke så skummelt som det høres ut som. for tiden bedriver jeg arbeidsdagen med å svare høflig i telefonen (noe som får konsekvenser utenfor arbeidstiden også, blant annet at jeg sier "god dag" hver gang jeg tar telefonen. hva skjedde med hei liksom?)
jeg har vært sammen med fyren i mitt liv i 10 måneder, og feiringen av dette førte til store matopplevelser, spesifisert stor matopplevelse.
Ladies and gentlemen, I give you...





Creme Jubileum Melkesjokolade og brownies!

3 kommentarer:

kjetil sa...

Det var godt :) heldigvis kom Geir innom. Ellers hadde vi sikkert spist opp alt sammen :)

Anonym sa...

Grattis med vekterjobb! Og den isen er bare MAgisk;)

Andrea sa...

Velkommen inn i vekternes rekker! Trenger du litt avveksling er "værsågod" også en god åpningslinje ;)