torsdag, januar 14, 2010

Skøytetur

I går dro Kjetil og jeg på skøytetur på Stokkavannet. Egentlig hadde vi tenkt å dra til Mosvannet, min barndoms skøytebane, men der var visst ikke isen så god. Vi hadde til og med med oss matpakke og kaffe/te.

Etter en litt svak start der jeg måtte ta av ullsokkene for å unngå å få føtter som en kinesisk kvinne på 1800-tallet, kom vi oss ganske langt. Jeg datt ikke i det hele tatt, men det har gjerne sammenheng med at jeg er mye mer forsiktig nå enn jeg var da jeg var liten. Begynner å bli gammel;-)
Vi spiste på øya midt på vannet, der vi hadde utsikt til både IMI-hotellet, Ullandhaugstårnet og de tre store blokkene som du kan se uansett hvor du er i området;)
På veien hjem tok vi turen innom Mega for å handle før vi dro hjem til Kjetil for å lage gulash til middag. Ganske godt:-)

3 kommentarer:

kjetil sa...

Det var veldig artig å stå på skøyter igjen. Det må vi gjøre flere ganger!

Camilla Kristiine sa...

Så koselig!!Sko ønska eg konne gått på skøyter, men d e nok isje den beste sporten når man e høygravid:)

Marit sa...

Hehe, mor fortalte om ei på 85 år som hadde trossa datterens forbud og tatt seg ein tur på skøyter uden at nogen visste d;) men eg e enige i at du bør holda deg i skonå ei stonn t:)