torsdag, februar 04, 2010

ATS (Alternativ Til Sengegavl)

For det sluttet ikke i går...

Først av alt, et bilde av den stygge knaggen.

Jeg har aldri vært fan av sånn messingaktige greier, så jeg satser på at ingen merker at de plutselig blir hvite. Må innrømme at jeg har savnet en knagg i gangen, så egentlig er den velkommen. Men den passer ikke inn i det hele tatt. Særlig ikke nå.
For i dag da jeg kom hjem hadde noen hengt opp dette.

Rett overfor knaggen. Igjen, veldig praktisk, men det hadde vært fint om de la merke til at kurven på gulvet rett under inneholder alle mine rene kluter og mopper. Nå er de nemlig dekket av et tykt lag støv...

Alt i alt er jeg i grunnen fornøyd, for knagger har jeg trengt siden jeg flyttet inn. Men jeg synes det er morsomt å få varsel om sengegavl og så få knagger og hattehylle.

Over til noe helt annet, i dag kjøpte jeg noe som definitivt faller i kategorien "overhuslig". Nemlig en nuppefjerner!

Så i kveld har jeg sittet og "avnuppet" flere plagg. Om de har blitt som nye tror jeg ikke vi kan si, men de har definitivt blitt freshet opp litt;)

2 kommentarer:

Cathrin sa...

fantastisk! eg vente i spenning ka som e komt i mårå!

kjetil sa...

hehe, vaktmesteren deres er litt av en type. Håper du slipper sengegavlen da. er jo ikke akkurat verdens største rom det der.