tirsdag, februar 16, 2010

Ufaglige tanker på en lesesal

I morgen kommer Kjetil på besøk! Han har ikke vært her siden begynnelsen av oktober, så det gleder jeg meg masse til:) Så masse at det er vanskelig å konsentrere seg om andre ting. Som pensum for eksempel. For tiden holder jeg på med moderne sosiologiske teorier, og det er faktisk mer spennende enn det høres ut som. Men det blir nok vanskelig når vi skal begynne å plassere ulike pensumforfattere innen de forskjellige teoriene.

Nå er det bare 1 dag, 9 timer og 49 minutter til Kjetil er her! Jeg gleder meg til vi skal drikke kaffe på Fuglen, spise middag hos Sigrid og Helge, gå på kino, og rusle rundt på Grünerløkka. Tror det blir en koselig helg:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅ.. så kjekt! Kjenner til den følelsen der;) Bra med litt ufaglige tanker innimellom. Kos dokkar MASSE!

Cecilie sa...

Heilt enige me Kristin! Kos dåkke maks! =)

Marianne sa...

Hei mens du e ufaglig. Eg har gitt deg en utfordring på bloggen min: http://mjann.blogspot.com/2010/02/utfordring.html