onsdag, mars 02, 2011

Tvangsvåring

- når man er så lei av vinteren at man forsøker å tvinge våren frem...

Så nå har jeg tatt inn masse greiner, satt dem i vann og fortalt dem at hvis de ikke får gåsunger i løpet av uka, kommer de til å bli kastet på komposthaugen.

Sånn ellers skal vi til Oslo neste uke, og jeg GLEDER meg! Det blir veldig fint å treffe folk igjen, og ikke minst å dra tilbake til noen av favorittstedene mine. Og så skal jeg definitivt innom Cacas for å skaffe litt utstyr. Blant annet skal jeg kjøpe ordentlige sprøytetipper, sånn at det ikke ser ut som om jeg pynter muffinsene mine med hundebæsj (sånn som det gjør nå, når jeg prøver å lage fancy sjokoladefrosting, sånn som flinkingene får til). I går laget jeg forresten iskremmuffins, etter en oppskrift av denne dama. I stedet for kakao, sjokolade og fløte, hadde jeg sjokoladeis i røra. Og det ble faktisk kjempegodt! Veldig kjekt å prøve noe nytt, og se at det virker:-)

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Veldig gode va di og:D

Marit sa...

D va godt;-) neste gang komme d isje t å se ud som hundebæsj heller;-)