torsdag, februar 10, 2005

10 februar

Fysst av alt; sjekk ud denne adressen:http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2669&plass=9
Endeligt nogen så tar håre mitt på alvor!

Har egentligt hatt ein greie dag i dag, isje så sinnsykt spennande egentlig. Va på Klassisk hærverk me Ingrid Bjørnov me Endre, då, d va skambra. Fytti, hu ligne på mor t Maien (for di så kjenne hu...)
Nå e eg akkorat ferige me å skriva stil, vente på at Sigrid ska retta an (litt fordele ska me jo ha av folk så komme fra Rege, vettu). Så nå hørre eg på Gershwin å ser om nogen andre har oppdatert bloggen sin (hinthint=))
Fant ud noge litt skummelt nå nettopp då. Sko sjekka BMIen min, å fant ud at eg ligge heilt på grenså t undervekt. Visste isje at d va så gale, va isje d sist eg sjekkte, men d e lide eg kan jørr me d, bortsett fra å spisa... Men d e isje noge gøy for d. Har isje hatt så store probleme me d i d sista, sjøl om eg allti ønske meg et par kilo ekstra. La på meg et heilt hekto i julaferien, å d ska eg passa godt på!!! INGEN får kødda me hektoe mitt;)
Fytti, dette blei ein litt "trist å lei"-blog, d va isje meiningå, for egentlig e eg i godt humør. Blei bare litt satt ud...

Men nå e d kvell å natt, å eg ska liga tidligt opp i mårå så eg pleie (gjeeeeeesp), så That's all, Folks! For i dag iaffal.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hehe...Me sga nok klara å press ainn litt mad i deg ja!! dbør gå bra d! HEHE