torsdag, februar 17, 2005

Trøtte...

Hehe, nå e d lenge siden sist. Har hatt ei travel uga, me prosjekt å fagdagar på skulen. I mårå ska me framføra prosjekte, å me e absolutt isje klar... Ein del så har vert syge, åsså har me isje fått øvt så mye i aulaen så me egentlig burde, så eg e litt bekymra (d e jo tross alt meg...)
Vett egentlig isje ka eg ska skriva, e så trøtte at d bare suse oppe i håve mitt.
Kan jo komma me et lide gullkorn Marianne i klassen min hadde idag. Me hadde kommt litt ud på dagen,å heile gjengen va ganske trøtte å leie. Plutselig tar hu opp et av sauaskinnet t Bukkene Bruse, kikke ittetenksomt på d å seie "Tenk at dette har vert kostyme t ein ekta sau ein gang."
Bra Marianne!!!

Men nå e klokkå blitt mye (hall ni) å eg ska legga meg:)
Go natt folkens!!!

Ingen kommentarer: