onsdag, mars 16, 2005

Eg e litt bekymra...

Eg e litt bekymra...
Ingvild ska snart konfirmera seg. De jo vel å bra d, men d så bekymre meg e merr mor å far sin reaksjon.
Di lagte invitasjonar i går.
For di så isje blei inviterte t min konf, så hadde eg et barnehagebilde i ei firkanta ramma på min invitasjon. Ingvild har et bilde så blei tatt i høst, me ei hjerteforma ramma.
Dåkk ser kor eg vil hen?
Koffor ska hu få ei hjerteramma, når eg bare fekk ein firkant? E di merr glae i henna enn meg? Å koffor har di et nytt bilde av henna når eg fekk et så blei tatt i barnehagen? Syns di eg va finast når eg va liden?
D nesta blir vel at hu får flere vers på sangen sin enn eg fekk...

6 kommentarer:

Cathrin sa...

OJOJOJ!!!
MArit vennen min, eg håbe dette bare e kødd, hvis isje... isje ta d så tungt!!! klart di e liga glae i deg!!!! kanksje te å me ennå merr glae i deg, siden du e sånn supermega pianotalent!!!! Eller någe:p uansett, nå må eg snart finna kostymer, så du får heller ringa meg hvis du vill!

Marit sa...

Klart eg e alvorlige!

Sigrid sa...

Du vett, di e kje så glae i eldste så i di andre...;)

Jeanett sa...

Klart de e gla i dn eldste! E jo den di fekk mest ti me (te di andre galningane komme...) Konfen komme t å ordna seg d vettu, å kanskje foreldrene dine bare sko ha litt forandring på innbydelsen siden dåkke begge e jenter

Cathrin sa...

Di e mest glae i den elste så d så!!! eg låååve deg!!!!HEILT SIKKER!!!

Anette sa...

æg sa dæ t bror min (eivind) enn dag bare for løye...tenk, æg va enebarn i 2 år, må ha vært ei herlige ti, synd æg iche huske någe;) hehe... jodå, gudd å vær eldst, dæ må æg sei;)