tirsdag, mars 08, 2005

Gåte i mårå!!!

Gjett kem så ska på Gåte konsert i mårå!!! Bler sinnsykt bra, d einaste e at an slutte klokkå 1, å for di så lige å sova i 9 timer per natt (altså meg) å dessuten ska på skidag dagen ittepå (meg d og), så kan d bli ganske krevande...
Menmen, har jo heila helgå på meg t å sova å sånn=)

Så dåkke at eg rgeide å fjerna den siste setningen i forriga innlegg? Tenk at eg e sååå tekniske!
Men Sigrid, tyggi-feilen gidde eg isje å jørr noge me, eg e jo isje perfekte...

3 kommentarer:

Sigrid sa...

De e heilt greit, Marit:) Men fortell, KEM e de sin feil/fortjeneste at Marit ska på Gåte?

Cathrin sa...

TAKKTAKKTAKK SIGRID!! Sigrid sponse gåte konserten te Cathrin å marit!!! FANTASTISK!!!

Anette sa...

putte bare denne komentaren hær åg æg...hehe... :S ...:

haaaalo...nå blei æg litt forvirra hær...kjempebra tekst forresten;) ...mn har du fjerna enn setning, elle æ dæ "Da kan vi se hvem som ler sist."-setningen dåkk meine?