fredag, mai 13, 2005

Satslære

Eg har satslære!!!!!!!!!!!!
Å d e sjeeeeeeeeeedelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eg vil hjem å soooooooooova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Sånn, nå har eg sutra fra meg;) Isje alt, men eg må jo ha litt igjen t Cathrin i midttimen;)

Jessjess, i går va eg på siste delen av nådegavekurse. Følte at ting løsna litt ittekvert, å d va bra, for eg va ganske stressa itte eg hadde tatt nådegavetesten. Sleid sinnsykt me nogen av spørsmålå, å dessuten klare eg jo isje å svara på sånne spørsmål uden å tenka meg om...
Så eg va ganske frustrerte, å d blei isje bedre itte at eg hadde rekna ud resultate!
Nogen av di nådegavene testen meinte at eg hadde va ganske overraskande. Men på kurset sa Trond at han hadde hørt at når me tog sånne teste i så ung alder, va d isje alle spørsmålå så va liga relevante, å derfor kom me fram t svar så isje allti stemde heilt...
Men eg lerte mye aent om meg sjøl, blant aent at eg å anette e ganske lige, å eg å leif inge e heeeeeilt ulige.
Nå har arve (leraren vår) hatt 5 min pause i snart 20 minutt, så eg føle at eg snart må jørr noge...

Ingen kommentarer: