mandag, mai 16, 2005

Wellwell, solå skinne, mojoen komme krybande å live e ganske godt...Bortsett fra at eg prøve å fanga meiningå e live på et ark... Hålle på å dela ting inn i kategoria, ska eg ha tri elle fira (kategoria altså)???Må nesten ha fira, kan isje sedda "du blir født, leve å dør, så då får du jørr d besta udav d..." samen me religion. For d e jo ein vesentlige forskjell der.Va på eli i 7 tima i går, hadde d skamkjekt!Fysste hadde me ballongslepp + diverse underholdning.Der fekk eg bla. brukt min nådegave nr. 3, kreativ kommunikasjon, som bestemor i Doris Renhjerte.Itte gudstjenesten hadde e kaga å is, å så fant eg eg ein onge, d vil sei, eg hjalp an e å ta ner ein ballong fra tage. Å siden d va ein av di herligaste ongane eg har troffe, smelta eg jo totalt, å me tilbrakte resten av tiå me å slå ballonga e plastskeie å laga kunst på magnettavlå.Så nå må nogen snart føla presset, å få seg ein liden onge elle to, for d syns eg hadde vert veldi kjekt;)

6 kommentarer:

Anette sa...

duuu...m-en din funke iche heilt:D hehe...

ja, æg følte æg åg verkeligt fekk udfolda mæg innen kreativ kommunikasjon som stol:D hehe

Jeanett sa...

Hm.. føla presset t å få seg en onge eller to... någen spesielle du hinta veldig t her då eller?? Søde må e herlige di,men hadde planer om å venta någen år ennå me å bli bleieskiftarbeider ;o)
Å keffor e det sånn at single mase om at di så har type må få seg unger? (du e nemligt isje den einaste så seie sånn fordi du sjøl e gla i småonger...)

Anette sa...

hehe, ta dæ me ro jeanett;) æg trur hu har hinta marr t leif inge å bente...hehe:p

dæ seie seg jo sjøl, dæ æ liksom sånn jeanett at dæ trengs to for å få lagt ein onge...å då nytte dæ jo iche å vær singel...då æ du jo bare ein;)

Jeanett sa...

Hehe, joda Anette, eg har hatt såpass me naturfag at det viste eg faktisk! Men det e jo bare å skaffe seg en mann då vettu ;o)

Men Bente å Leif Inge må jo bare få seg någe smått, di har jo våre gifte leeenge nå di =)

Anette sa...

hehe...lett for dæg å sei!

jodå, va dæ iche i løbe av 5 år di sa? alt t si ti vett du;)

Marit sa...

Futti, ska sei d har vert aktivitet her siden sist!
Jeanett, d e isje allti liga lett å få seg type, så då må di så allerede har ta litt ansvar...
essuten gidde eg isje å skifta bleia på di å sånnt, d e jo isje gøy. Eg vil bare lega me di, eg.