onsdag, juni 01, 2005

Eg fant, eg fant!

Eg fant noge eg kan skriva om!!!¨

Far fekk nemlig ei fænzy bog på jobb for et par dage siden (di får sånnt av å t, kalles smøring trur eg).
An e skreven av Freddy Kjensmo, hette "enda flere spurviser", å inneholde de mest vesentlige av livets uløyste spørsmål.
Dette e ting du kan tenka på f. eks på bussen på vei hjem, når du isje får sova, elle i samfunnslæretimane (ånei, fillen, me e ferige me di, ja...)

1) Hvis tro kan flytte fjell, hvorfor kan man da ikke bruke tro til å flytte pianoer også?

2) Hvis paven er ufeilbar, hvordan forklarer man da hans valg av hatter?

3) Hvis man blir født på ny, får man da to navler?

4) Kan man være skap-klaustrofobiker?

5) Hva er vitsen med musikk på introen til Nyheter for døve?

6) Hva skjer hvis en blind person blir mørkredd?

7) Hvis det var de gamle som bygde opp landet vårt, hvorfor bygde de da ikke flere gamlehjem når de først var igang?

8) Kan man skremme vannet av en fisk?

9) Hvordan ville møblene sett ut dersom knærne våre gikk andre veien?

10) Hvorfor mases det stadig om at "TV2 hjelper deg med Solveig Barstad", når jeg aldri har hatt noen problemer med den dama?

Tenk på d dåkke!

2 kommentarer:

Jeanett sa...

Hehe, vanvittig bra di der ja...

Småen sa...

HEHEHE... Knall-løje. D va ein av di bedre...