fredag, juni 17, 2005

Nå e blogsperren min endelig øve, mest sannsynlig fordi eg har et så sinnsykt spennande liv at eg isje klare å la ver å fortella om d.

Eg pakke!

Tenk så spennande...
Dessuten pakke eg isje bare t Hellasturen, men t Skjærgårds og. )Viss dåkke komme på lure ting eg bør ha me, som tannkost ol, skriv ein kommentar).
Eg glede meg t eg komme ner t solå og varmen! D blir noge heilt aent enn d vere me har hatt her di siste dagane...
Men eg komme jo naturligvis t å savna dåkke adle samen, udenom Anette.
Hehe, bare tulle, klart eg komme t å savna deg og;)

Fytti, hørres ud som om eg ska ver vekke i mange år! Tror eg må slutta å bli så knytta t ting/folk... (Te mitt forsar kan eg sei at d e familieferie eg ska på, dvs å henga me familien i to vege...).

Ellårs kan eg jo isje komma vekk i fra d faktum at EG STO PÅ TEORIEN!!!
Kem hadde trodd d???
Isje eg iaffal, for eg vett kor ide forberedt eg va... (Å kanskje Cathrin , for hu vett kor mye eg stresse før sånne ting).

Nå bør eg egentlig gå tebage t pakkinghå, mor minnde meg akkorat på at eg bør ha me regntøy t SG... Sjøl om d naturligvis blir fint ver, strålande sol å 25 grader heila ugå, kan ein isje ver for forsiktige, vett dåkke.

Ska prøva å oppdatera bloggen i løpet av ferien, men viss dåkke e så gammaldagse at dåkke vil ha postkort, trenge eg adressen t adle samen (å då meine eg adle, eg går jo isje rondt å huske på sånnt, Sigrid.)

1 kommentar:

Anette sa...

uden om mæg!?!?! :( hehe;) ja, æg ska passa på å iche savna dæg heller ;) hehe, neidå, bare tulle vettu :D

Lure ting du bør ha me:
- tannkost
- og lignende

jess, åsså æ adressen min

Anette Aarstad
Husafjellbakken 3
4330 Ålgård
Norway