lørdag, februar 18, 2006

ACTA, ACTA, ACTA, ACTA, London, ACTA...

Jaja, då e d bestemt, ACTA e plassen å gå neste år, iaffal for meg... Så då va nesten ein måneds samenhengande forvirrelse øve, å eg har fått tebage d me kalle normal kvilepuls;)
Utrolig kjekt at d endelig e bestemt, har vert så gira på ACTA di siste dagane, at d nesten blei for mye. Tenk viss Gud isje ville at eg sko gå der alligavel! Men så ba eg om at viss an isje ville at eg sko gå der så måtte an ta vekk adle di tankane eg hadde om ACTA. Å siden an isje gjorde d, å både Bente å Leif Inge hadde fått bekreftelse på at eg sko gå der (mange vege før meg, d e urettferdig, d!) så va d plutselig i orden. Å resten av dagen va d mange innskutte bisetninga som handla om ACTA, ja. Tippe folk e gla for at eg reise i mårå, viss isje hadde di isje hørt om noge aent på ei stonn...

I mårå reise eg t London! Å eg gleeeeede meg=) Ska prøva å oppdatera bloggen viss eg finne ein internettcafe elle noge, sånn at eg kan fortella om kor kjekt me har d;)

2 kommentarer:

Anette sa...

Åh, æg blei så glae når du fortellte dæ i dag. dæ har t tider rett å slett våre vondt å sjå dæg enten forvirra, bekymra, eller rett å slett iche på topp forde du har tenkt på neste år. Mn sjøl om dæ har våre ein harde måned så har du jo vokst på dæ åg:)

kosa dæg masse i London vennen. Klem

Marit sa...

Eg ska t London, eg ska t London=) Nå kjøre me t flyplassen, snakkes folkens!