lørdag, februar 04, 2006

Hjeeeeeeelp!

Tippe dataen har klikka, ja. Her komme eg intetanande ner for å jobba me særemne på dataen, å tror du isje at muså isje funke? Så nå må eg plutselig klara meg me tastaturet, å d e litt forvirrandes... Men takka være ei goe veninna på MSN, har eg nå fonne fram t di mest nødvendige triksene. Greide t å me å skru på nettradioen!
Så nå sidde eg har me særemne å skrive sia opp å sia ner (elle noge). Som oppmuntring har eg:
- Smågodt
- Drue
- Sitronte
- Muffins
- NRK Alltid klassisk
Så då e d vel ingenting aent å jørr enn å ta et skritt inn i Amalie Skrams spennandes verden...

2 kommentarer:

Jeanett sa...

Hehe, det e bra Marit =)

Alt går, når en bare vil!

Amalie Skram e en spennanes å kjekke forfatter hu ;o)

Marit sa...

Ja hu e d, men akkorat nå bjynne eg å bli ganske leie heila særemne...