tirsdag, april 25, 2006

Kaffornogen russaknuder eg har tatt t nå.

1) Ringe en lærer og spørre om han/hun kjører taxi. (Enkelt, mor e jo lerar... Kor bekymra hu blei då eg ringte, e ein heilt aen sag...)
2) Spille skadet i en stor forsamling (Russakro, mange fulle folk å nesten isje lys, ergo d kan isje definerast som ein knude, men hellår å gli inn i mengden...)
3) Underholde i 3 minutt i en kinosal før filmen begynner. (Den desidert morsommaste knuden t nå. Di lo seg jo skvett i hel!)
4) Ha en pakke med HubbaBubba i munnen en hel skoletime. (Sinnsykt kvalmt, men d va isje så gale.)

Merker:
1) Bomme en røyk av en medruss, og så brekke den. (D e grunnen t at eg går me et filter i huå.)

Forøvrig må eg bare sei at dagens barn e di mest uoppdragne eg har møtt i mitt liv. Sko tro at russakortene våre va d einaste so kom t å redda di fra ein lang og smertefull død. Di slår jo! Men nå har eg planlagt diverse fluktruter fra skulen, så eg komme meg forhåpentligvis levandes ud av russatiå t slutt.




T opplysning kan eg sei at den einaste gronnen t at denne bloggen e brune, e fordi den domme testen t Cathrin viste at den fargen så beskreiv meg best va brun. Brun!?! Eg e jo så lide brun så d går ann å bli! Akkorat som om eg har ein brune personlighed.

8 kommentarer:

Linda sa...

Kult =) Eg og må begynna me de knudene å merkene snart...

Ja någen ongar kan ver litt for voldsomme, heldivis har ikkje eg møtt de... ennå..

Helge Rege Gårdsvoll sa...

unger er så morsomme så.. spesielt etter at du har startet vanngeværet i bilen.. det skaper litt avstand..

Marit sa...

Har isje bil... Men viss du skaffe meg ein, ska eg nok fiksa vanngevær;)

Miriam sa...

hehe.. eg savne russatiå.. =) det einaste eg ikkje savne e ongane i barnehagen på siå av luni som sto å skreig itte russakort kver gång me jikk forbi.. hehe.. men ha det kjekt! =)

Helge Rege Gårdsvoll sa...

noen bil å gi bort har jeg ikke, men Sigrid har en scooter til salgs..

Cathrin sa...

hehe:D fluktruter?? Kan du læra meg?? ka sto d om den brune personligheten???

Marit sa...

Eg ska isje ha noge teide scooter. Dessuten e du ennå merr utsatt for eggkasting viss du kjøre scooter, for d går så treigt...

Marit sa...

Hehe, me får ta Henriette sin metode, å bare sei nei:P