mandag, april 10, 2006

MEGAMarit!

Då har eg akkorat avslutta mi fysste vega (+ litt t) som kassadama på Megaen på Sola. Veldi spennande. Eg e blitt ein resar på PLU-koder å har lert navne på mange frukter å grønnsager så eg sikkårt komme t å få brug for i framtiå, som reddich å ugly (ja, faktisk). Så viss nogen ønske å oppleva meg som arbeidande mennesk, så e d bare å komma innom ein dag=)
Innimydlå all jobbingå e d "pynting" av russaboksa å lekser så står på programmet. Når d gjelde leksene trenge eg litt hjelp igjen... Eg ska skriva ein oppgave i religion om New Age, buddhismen elle hinduismen å viss d e mulig samenlikna d me kristendommen, jødedommen elle islam. Siden dette e den oppgaven så ska redda min religionskarakter, så bør an ver bra. Å eg har isje peiling på ka eg ska skriva om... Så viss nogen har nogen tips, så hadde d vert kjempefint!

2 kommentarer:

Småen sa...

Lykke t seie eg bare.. kanskje du kan skrive om buddhisme kontra kristendom, så kan eg lesa den etterpå og læra av deg... +at det kan du dra stor nytte av på team-tur;)

Marit sa...

E heile gjengen bhuddistar? Trodde di va hinduister i India. Anyway, hinduismen har alt for mange gudar...