søndag, februar 18, 2007

Tanker på en lørdags formiddag...

For det første: AMEN! Endelig har noen skjønt det.

Denne uken har gått kjempefort! Masse teamforberedelser, skole, Gosenrevyen, tjeneste på Chill mm.

Nå sitter jeg og jobber med andakter og undervisning til turen, noe som egentlig ikke er så lett. Jeg blir bare sittende og lure på hva jeg egentlig har å komme med. Menneskene vi skal besøke er utrolig fattige, men allikevel har de et hjerte for Jesus og et ønske om å få se andre mennesker frelst. Deres liv er så anderledes enn mitt bortskjemte, norske liv.
Samtidig har jeg et kjempestort ønske om å få bety en forskjell! At jeg skal få bruke det Gud har gitt meg til det beste for andre! I dag er det forresten 1 år siden jeg fant ut at jeg skulle gå på acta...

Anyway.....

Har egentlig ikke så mye mer å si. Må snart komme meg på gudstjeneste. I kveld blir nok en tidlig kveld, skal ta bussen til hytta i morgen kl. 08.30 (skrekk og gru...).



Blessings!

Ingen kommentarer: