tirsdag, februar 06, 2007

Plutseligville an isje merr...

Foresten, plutseligog plutselig, hadde vel egentlig sett at det gikk den veien. For å si det kort og godt, i går ble HP'en min (etter 4 samtaler med 3 forskjellige servicetelefonmennesker) erklært død.Kanskje ikke død, det går jo fremdeles an å skru den på, men siden ingen av programmene startet og jeg ikke har internettilkobling vil jeg si at den er nærmere død enn levende...
Ellers går det i PFO (PreFieldOrientation) på skolen, dvs. forberedelse til teamturen. Den nærmer seg i en skremmende fart, i morgen er det knappe 3 uker igjen!

4 kommentarer:

Jan Ruben sa...

Kan me forventa mer av ein HP? Nei, tror kje det. Skaff deg ein Mac!!!
Men fint de forberede dokker litt då;) Bler nok sinnsykt kult med turene dokkers. Forvente store ting eg vertfall.
Spread the fire.

Jeanett sa...

Koss e d muligt å ta livet av en pc på så korte tid??!??

Vel, kondolerer Marit! Håpe du isje va blitt for knytta te an ennå, å at der forhåpentligvis komme en ny som vil erstatta den gamle og leva lengre!

For bærbar pc e digg =)

HMM sa...

Sant sant jan ruben, det er klart at man ikke kan forvente mer av hp, at de klarer å selge PC'er er meg en gåte, men nok om det. Jeg vil også anbefale deg mac hvis du er villig til å betale 3000kr for design og vil ha en motegreie (joda jani jeg provoserer litt)
Prøv en acer, det er mitt stalltips.
Men joda, prøvde du elektrosjokk på PC'en forresten (sånn for å få den til å leve igjen)

Marit sa...

Jeanett: Eg gjorde ingenting, an klarte d fint sjøl...
Jan Ruben & HMM: Mac e onna sterk vurdering...