torsdag, februar 12, 2009

Bønneaksjon!

For et par måneder siden leste jeg i Vårt Land om et ektepar, der mannen har kreft. Noen av dere har kanskje lest om dem på IMI sine sider. Etter å ha lest intervjuet i Vårt Land, begynte jeg å følge bloggen deres, der de forteller om oppturene og nedturene ved sykdommen og behandlingen.

De siste dagene har tilstanden til Svein Kåre forverret seg kraftig, og nå er de ikke sikre på om dette kan gå godt.
Jeg kjenner at jeg ikke klarer å slå meg til ro med å "be alene" uten å få andre med, så nå oppfordrer jeg alle dere til å være med! Vi har en Gud som kan helbrede, la oss rope til Ham.

Dette er bloggen deres, den oppdateres stadig.
Her er intervjuet med Vårt Land.
Her er det som står på IMI sine sider.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Marit! Jeg og har fulgt bloggen til SK og AM en god stund. Utrolig glad for at du skrev denne bloggen! Jeg er med og ber!