lørdag, februar 07, 2009

helt hvitt liksom...

Jeg kunne tatt et bilde av utsikten min for å vise hvordan Oslo ser ut for tiden, men det hadde gått i ett med bakgrunnsfargen på bloggen, og da forsvinner litt av poenget...

Det snør. Ikke sånn pinglesnø som det er i Stavanger (jippi det snør! ånei, der forsvant det...), men sånn ordentlig snø. Nå har det snødd hver dag siden jeg kom på tirsdag, og det er ingen som synes det er noe unormalt. Bortsett fra meg da.
Å gå på ski i Vigelandsparken ser også ut til å bli oppfattet som normalt. Selv om det ser teit ut. Jeg tror jeg har blitt litt bortskjemt av å måtte reise til fjells for å oppleve snø. Skigåing passer best der det finnes naturlige opp- og nedoverbakker, og hvor det ikke er 25m til nærmeste parkeringsplass.

Ellers har jeg rukket å bli syk, ha to overnattingsgjester og gå på et par forelesninger. Ikke verst på bare fem dager.
Det virker som om dette semesteret blir travlere enn det i høst, både fordi jeg tar et ekstra fag og fordi kriminologien blir mer krevende. Heldigvis fikk jeg lest en del i januar, så jeg tror jeg er godt forberedt. Det blir uansett spennende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. syns eg ser oslo-folka på ski i byen.. Det ser jo bare passe morsomt ut spør du meg;) Her er det tulle-snø for alle penga. Mr.Clarkson begynner å smelte vekk og jeg liker det ikke;)

Marit sa...

Putt ham i fryseboksen!