mandag, februar 23, 2009

Jeg flytter!

Men bare et par meter bortover. De nyoppussede rommene er endelig innflyttingsklare, og dagen i dag skal brukes til å flytte ting. For de av dere som reiser på leir i Rogaland kan oppussingen beskrives med at rommene har gått fra "Vaulali før brannen"-standard til Horvestandard. Ganske digg!
Og ikke minst, jeg får beholde den fantastiske utsikten:)


Det er forresten påskesol i Oslo i dag. Sola steiker, snøen skinner og det drypper fra trær og hustak. Jeg får lyst til å sitte ute og spise sjokolade:)

6 kommentarer:

Kristian Aaron sa...

joda, joda...
Horve har ok rom, men eg håpe du ikkje dele rom med fire andre og at madrasså tar all plassen på gulvet!
Desuten lukte horve rart!

Du skulle krevd at rommå gjekk fra tidligere vaulali til nåværendre vaulali!!

Anette sa...

Eg har kvikk-lunsjen klar :)

Anonym sa...

Sol er fint i oslo!

Cathrin sa...

ka i alledager jekk londonkrangel ting på i dag?? meld meg me d... glemte å svara ser du:p

Anonym sa...

Så kjekt med nytt rom då! Og sol og greier.. Ska sei! Heldige du;)

kjetil sa...

NIIIICE utsikt:)
Jeg kommer på besøk jeg!