søndag, november 26, 2006

Avhengig, jeg? Langt ifra...

Hadde eg vert Tore, konne eg sikkårt argumentert meg fram t at oppgaveskriving føre t synd, men anyway.....

Sist torsdag, då eg, Cecilie å Hildrun satt på skulen å "skreiv oppgave", datt me innom bloggen t Trond Westby. Å der fant me ein link...
(For adle dåkke så hadde Sega som liten, ev. dåkk så va vilt misunnelige på di så hadde, vil eg anbefala å isje lesa vidare).

På bloggen hans fant me nemlig denne linken. Du kan trygt sei at "oppgaveskrivingå" plutselig blei veldig intens... Å sånn har d fortsatt. Akkorat nå e me 6 stykker i stuå, 3 spele, 2 strikke/hekle å 1 skrive oppgave. D e isje vanskelig å se kor prioriteringane ligge...

5 kommentarer:

HMM sa...

hehe, heldigvis hadde de ikke noen av go'spilla så jeg blir nok ikke helt hekta

Sigrid sa...

Sånn av rein nysgjerrighet, kafforen Tore snakke me om?

Marit sa...

Tore i klassen, isje din tore...

Helinor sa...

Marit då du sko jo ikkje sei d t någen. Anyway..... see you:) love

Susanne sa...

Eg lure på kem d va som fremdeles skreiv oppgaven ennå an sko vert levert for ei ukå siden....
(Yey, leverte an i dag!!!)