torsdag, november 16, 2006

En kveld på Mosvangen!





Eller rettere sagt, en sosial kveld på Mosvangen... Antallet Mac'er og vanlige pc-er stiger som regel kraftig utover kvelden, særlig når noen (meg) blir lei av strikketøyet (det funker ikke) og gir opp hele skiten...
Men det er ikke bare skjermstirring vi driver med (bortsett fra tirsdagene fra halv ti til halv elleve). Her en kveld var vi 16 stykker som spiste hjemmelaget pizza sammen! Kjempekos:)




(Legg merke til kaffikoppen på bordet. Fast inventar overalt, både på Mosvangen og på IMI. Jeg ahr heldigvis ikke sunket så dypt ennå...)








Andre mennesker, som Ane, prøver bare å vise hvor fotogene de er. Say cheeeeeze!

11 kommentarer:

Helinor sa...

Koffor e der ikkje bilde av meg? eg og vil..... Koselige gjeng altså:) me pcar...jaja me e ikkje bedre nå uansett!:)

Sigrid sa...

Starta eg ein "blogg-på-bokmål"-trend eller?

Di ser søde ud adle samen;)

Marit sa...

Nei, faktisk isje, d e heilt ubevisst. ein blir litt seriøse av å skriva semesteroppgave...

HMM sa...

hehe!!
Godt du ikke synker så dypt!!!
og godt du oppdatterer bloggen!!

Marit sa...

Å eg e enige i at Ane e søde, men eg tror isje eg hadde latt d bilde vert grunnlaget for utsagnet...

Jeanett sa...

Så kos =)
Alt d sosiala en kan gjør me pc'er - eller någe ;o)

Ane sa...

meg? søt? *LE HØYT*

vel, over til det jeg egentlig kom for å si.... "ennå" det vil si det er håp! :D skal holde kaffen varm til deg jeg;) klem!

Ane sa...

jeg er stolt Marit! stolt!!:D

Marit sa...

oi, denne bloggen var fin! :)

Cathrin sa...

høh?? Ane... 3 kommentara på rad, å eg fatte like lite av alle 3...

Marit sa...

Cathrin: Ane e allti uforståelige.
Ane: What???
Marit: Tusen takk!